یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدای انتظامی ، مرزبان مرز دین و شریعت هستند و جرم این شهیدان جز خدمت ، تامین امنیت و آرامش مردم نیست و هدف آنان این است که با تقدیم جان خود رضایت مردم که پیش نیاز رضایت خالق است را در تامین امنیت جلب کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در جمع مردم مازندران و در مراسم گرامیداشت شهید رضا شیخی و ۴۲ شهید انتظامی کشور در سال جاری، اظهار داشت: شرط شهید شدن، شهید بودن است چرا که خداوند در آیه "إِنَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم" می فرماید ثمره این معامله بهشت است این ثمره تنها از آن کسانی است که در راه خدا، برای توحید و برای اعتلای اسلام می جنگند همه اینها نتیجه توکل به خداوند متعال است که پایان آن رستگاری است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی استان مازندران و همه برگزار کنندگان این یادواره شهدا، افزود: بنده خود را درمقابل نیروهای مقتدر و ولایی اما مظلوم فراجا، کوچک و حقیر می‌دانم و از همه همرزمان بخاطر قدر شناسی از مقام شهید قدردانی می‌کنم .

وی در خصوص این مراسم معنوی گفت: اجتماع امروز ما به مناسبت تکریم از سرباز ولایت و نظام از نیروی فهیم و وزین انتظامی ؛ شهید آسمانی جمهوری اسلامی ایران؛ شهید رضا شیخی و ۴۲ شهید امسال فراجا به پاس تکریم و تجلیل از این عزیزان در آستانه حماسه بزرگ اربعین حسینی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، با اشاره به مقام والای شهید در نزد خداوند متعال تصریح کرد: خداوند خریدار جان و مال انسان مؤمن است و خداوند در کلام آسمانی خود به آنها بشارت روزی نزد خود را داد وخودش خریدار شهدا شد .

وی شهدای انتظامی را مرزبانان مرز دین و شریعت دانست و افزود: جرم این شهیدان؛ جز خدمت‌، تامین امنیت و آرامش مردم نیست و آنان خواستند با تقدیم جان رضایت مردم که پیش نیاز رضایت خالق است را در تأمین امنیت جلب کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: نباید نگران بود که مجموعه ما شهید می‌دهد؛ سازمانی که شهید می‌دهد پویا و زنده است‌؛ ما از شهادت باکی نداریم و شهادت را سعادت می دانیم.

وی گفت: خداوند متعال شهدا را  گلچین کرده و بسوی خود فرا خوانده است شهید در ظاهر دار فانی را وداع میگوید ولی در باطن رستگار می شود و برای همیشه نامش جاوید خواهد ماند همه ما باید شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در پایان اظهار داشت: شهدای ما در قدم اول اهل توبه اند، آنان عبادت کنندگان رب العالمین اند که شبانگاه خداوند متعال را می خوانند، اینها ستایشگران رب العالمین اند، اینها اهل روزه و امر به معروف و نهی از منکر هستند اینان  در برابر تهاجم فرهنگی دشمن که می خواهد جای ارزش های اسلامی را بگیرند می ایستند و در یک جمله اینان در واقع مرزبانان مرزهای دین و شریعت و ملت اند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خانواده شهید والامقام رضا شیخی  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha