دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن در ماه‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در حوزه رسانه و فضای مجازی و حتی در بحث منطقه‌ای و نظامی برای کمرنگ کردن مراسم اربعین امسال داشت ولی نتیجه‌ای عکس عاید او گردید.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: امروز تمام جهان، اربعین را یک واقعه و رویداد بزرگ در سطح بین المللی می‌دانند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که به‌عنوان بزرگترین اجتماع انسانی در جهان امروز محسوب می‌شود، نتیجه و معلول وحدت در بین مسلمین می‌باشد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: با این وجود دستان بسیاری در کارند که اجازه ندهند راهپیمایی عظیم اربعین حسینی چنین شکوه بزرگی به خود بگیرد، لذا شایسته است با بصیرت دینی و سیاسی در مقابل این عقاید منحرف و دین ستیز قرار بگیریم.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: بی‌شک دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند اربعین یکی از ارکان وحدت مذاهب اسلامی می‌باشد، بنابراین دست به هر کاری می‌زنند تا این اجتماع عظیم مسلمین را به حاشیه ببرند که این را باید توطئه‌ای ننگین از سوی دشمنان دانست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: دشمن در ماه‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در حوزه رسانه و فضای مجازی و حتی در بحث منطقه‌ای و نظامی برای کم‌رنگ کردن مراسم اربعین امسال داشت، ولی نتیجه‌ای عکس عاید او شد.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: انسجام و وحدت مسلمین در برابر دشمنان واحد اسلام در برگزاری اجتماعات و برنامه‌های عبادی و سیاسی همانند اربعین حسینی از موضوعات مورد توجه است، بنابراین باید این مهم از اولویت‌های علمای شیعه و سنی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha