پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
علمای بوسنی

حوزه/ رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت المصطفی وظیفه علمای بوسنی را در این شرایط، مهم ارزیابی کرده و بر لزوم اتخاذ رویکرد صحیح و مستقل اسلامی جهت تنویر اذهان مخاطبین، بخصوص جوانان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود احمدی‌میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعةالمصطفی در آیین افتتاحیه دوره کوتاه مدت ویژه ائمه جماعات بوسنی ضمن خوشامدگویی به فراگیران اظهار کرد: اگر به تاریخ روابط این دو کشور نگاه کنیم، شاهد رابطه صمیمی ایران و بوسنی خواهیم بود.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه به تبیین و مقایسه دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامی و نیز در فرازی دیگر به مقایسه انواع رویکردها از اسلام پرداخت و افزود: بوسنی با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد در طول تاریخ خود محل رقابت این رویکردها بوده است.

وی وظیفه علمای بوسنی را در این شرایط، مهم ارزیابی کرده و بر لزوم اتخاذ رویکرد صحیح و مستقل اسلامی جهت تنویر اذهان مخاطبین، بخصوص جوانان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میانجی علل مقبولیت امامتِ معنوی، مصلحانه و عدالت محورِ حضرت مهدی(عج) نزد قطب‌های ایران، اعراب و غرب توصیف کرد و خواستار آینده‌پژوهی اندیشمندان حاضر در جلسه پیرامون این موضوع شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha