پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان، با بیان اینکه بعضی از بزرگان و اساتیدی که در نجف و قم نامشان باقی مانده به علت حضور شاگردانی است که هدف آنها را پیگیری کرده‌اند، گفت: شهید مدنی دارای دوستان با وفایی بودند که در همدان مسیری که مد نظر ایشان بود را پیگیری می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل و پرسنل موسسه شهید آیت الله مدنی که در آستانه سالگرد شهید مدنی برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از بزرگان و اساتیدی که در نجف و قم نامشان باقی مانده به علت حضور شاگردانی است که هدف آنها را پیگیری کرده‌اند.

وی افزود: شهید مدنی نیز دارای دوستان با وفا و فهمیده‌ای بودند که در همدان آن مسیری که مد نظر ایشان بود را پیگیری می‌کردند.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه فعالیت‌ها و نام شهید مدنی در تاریخ همدان برجسته است، گفت: حضور حاج آقای سید جواد حجازی در کنار شهید مدنی و استمرار راه شهید مدنی در این مؤسسه، از علل ماندگاری راه و سیره شهید مدنی در همدان است.

وی با تقدیر از همه افرادی که در مؤسسه شهید مدنی فعالیت دارند، اظهار کرد: خوب است این خدمات و تلاش‌ها که نزدیک به پنجاه سال توسط موسسه انجام می‌شود، برای نسل حاضر تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به تشریح علل ماندگاری خدمات بزرگانی چون شهید رجایی و شهید مدنی پرداخت و خاطرنشان کرد: از عوامل ماندگاری و برکتی که در این کارها وجود دارد آن است که کارها رنگ و بوی الهی می‌گیرد و اخلاص در کارها مشهود است.

وی از نکات برجسته در موسسه شهید مدنی را فعالیت در عرصه علمی و تربیتی عنوان کرد و یادآور شد: دانش آموزی که در یکی از مدارس این مجموعه تحصیل می‌کند، یک رود ساری و جاری است که می‌تواند در آینده اثرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: نگاه تربیتی، فرهنگی و دینی حاکم در مجموعه موسسه شهید مدنی از نکات مثبت این مرکز است که در خدمت رسانی‌ها نگاه بلند مدت تربیتی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha