شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کارگاه اربعین

حوزه/ یکصد و بیست و ششمین کارگاه شعر آهنگ دیگر، به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان با محوریت «اربعین تکامل عاشورا» در حوزه هنری بوشهر برگزار شد.

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یکصد و بیست و ششمین کارگاه شعر آهنگ دیگر، به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان عصر امروز با محوریت «اربعین تکامل عاشورا» در حوزه هنری بوشهر برگزار شد.

غلامرضا ابراهیمی دبیر کارگاه «اربعین تکامل عاشورا» اظهار داشت: اربعین تکامل و رسیدن به کمال است و همان‌گونه که غدیر تکمیل نبوت محسوب می‌شود، اربعین نیز به معنای جهاد حضرت زینب(س) در ثبت عاشورا و تکمیل نهضت سید الشهدا(ع) موثر می‌باشد.

وی افزود: امروز اربعین به یکی از جدی‌ترین مناسک و آیین‌های مذهبی در ادیان جهان مبدل شده که چشم‌ میلیون‌ها نفر را به سوی خود جذب کرده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اربعین تداوم حادثه عاشورا است و لذا باید برای ترسیم اربعین به درک روشنی از نهضت امام حسین(ع) و قیام عاشورا دست پیدا کنیم.

دبیر کارگاه «اربعین تکامل عاشورا» اظهار کرد: تمامی صفات خوب و حسنه در اربعین سیدالشهدا(ع) جلوه‌گر است، ایثار، فداکاری، نوع دوستی و حُسن خلق در اربعین به اوج خود می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha