دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: حضور سه وزیر و استاندار سمنان در حادثه و صدور مصوبه و اعلام وعده ارزشمند است، اما نکته مهم پیگیری مصوبات و به نتیجه رسیدن وعده‌ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، جان‌باختن ۶ کارگر معدن طزره دامغان را به خانواده بازماندگان تسلیت گفت و اظهار داشت: حضور سه وزیر و استاندار سمنان در حادثه و صدور مصوبه و اعلام وعده ارزشمند است، اما نکته مهم پیگیری مصوبات و به نتیجه رسیدن وعده‌ها است.

وی با اشاره ادامه جنگ در اوکراین گفت: تصمیم آمریکا برای در اختیار قرار دادن تانک‌هایی با گلوله اورانیوم ضعیف‌شده به اوکراین مصداق بارز ظلم بر بشریت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: اورانیوم ضعیف‌شده سلامت بشریت را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و یک تهدید محسوب می شود، و سازمان‌های بین‌المللی در برابر این جنایت بشری آمریکا واکنش جدی و قاطع نشان ندادند و فقط ابراز نگرانی کرد.

وی با اشاره به حضور چهار میلیون ایرانی در راهپیمایی اربعین حسینی در کربلا، افزود: عظمت حرکت خودجوش و تمدن مردمی در راهپیمایی اربعین حسینی ستودنی است.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، راهپیمایی اربعین حسینی حرکت جهانی و زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است.

وی بیان کرد: یکی از مصداق‌های رعایت تقوا، قضاوت بر پایه حق و عدالت است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: اهتمام قاضی بر قضاوت بدون چشم‌داشت و تحت‌تأثیر افراد بر پایه عدالت مصداق رعایت تقوا است.

امام جمعه سمنان با اشاره به رخداد و وقایع جمعه سیاه در ۱۷ شهریور، افزود: اقدامات حکومت طاغوت در حمله به مومنان و قتل‌عام ملت در میدان ژاله آغازی بر نابودی حکومت پهلوی بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: آحاد جامعه در مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی ایران اهتمام ورزند، تا با اطلاع کافی متوجه دروغ‌پراکنی معاندان و دشمنان در فضای مجازی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی تلاش‌ها و فلسفه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش مورد توجه باشد تا دشمنان از حفره کم‌اطلاعی جامعه سوء‌استفاده نکنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، افزود: سیره ائمه اطهار(ع) الگویی برای رسیدن به سعادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha