شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد گفت: در زمینه تولید کتاب دفاع مقدس و مقالات، حوزه علمیه خواهران کارنامه درخشانی دارد و هنوز همه ظرفیت را پای کار نیاورده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت‌الاسلام محمدهادی خسروی‌راد، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد عصر سه شنبه در نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان یزد با تسلیت دهه آخر ماه صفر، اظهار داشت: خلق حماسه شهدا و پیروزی رزمندگان برای انقلاب اسلامی، بی‌مانند بود و آنقدر در دفاع مقدس عظمت و زیبایی خلق شده که قابل انکار نیست.

وی تأکید کرد: در زمینه دفاع مقدس بیش از گذشته جدی کار کنیم و باید بتوانیم با تولید محتوای اثرگذار به شبهات نسل امروز و به‌خصوص نخبگان دهه‌های اخیر درباره هشت سال دفاع مقدس پاسخ دهیم.

تولید محتوای دفاع مقدس را به‌روزرسانی کنیم

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد، گفت: سنگر دفاع ما در مواضعی است که حضرت امام(ره) تعریف می‌کرد، زیرا جبهه مقابل ما مرتب در حمله‌های نرم خود را به‌روزرسانی می‌کند و لذا ما نیز باید بتوانیم در زمینه تولید محتوا خود را به‌روز کنیم.

حجت الاسلام خسروی‌راد با بیان اینکه ارائه درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید پیگیری شود، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس در زمینه تبیین و بیان رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همت داشته باشند.

وی تلاش نویسندگان حوزوی در بخش حوزه علمیه خواهران استان یزد را ستود و گفت: در زمینه تولید کتاب دفاع مقدس، حوزه علمیه خواهران کارنامه درخشانی دارد و هنوز همه ظرفیت‌ها را پای کار نیاورده‌ایم.

حمایت از نشست‌های دفاع مقدس در مدارس علمیه

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد، تصریح کرد: می‌توان پررنگ‌تر از گذشته و با تأثیرگذاری بیشتری در زمینه تولید محتوا و نیز برگزاری نشست‌های دفاع مقدس در مدارس علمیه خواهران استان تلاش کنیم و از این موضوع پشتیبانی می‌کنیم.

حجت الاسلام خسروی‌راد، نقد عملکردها در زمینه تولید محتوای دفاع مقدس را خواستار شد و اظهار کرد: باید بتوانیم با نقد سازنده، نیازهای جامعه را منتقل کنیم که در این رابطه بانوان طلبه لازم است ارتباط خود را با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قوی‌تر نمایند و نظرات و پیشنهادات خود را انتقال دهند.

نشر مقالات بانوان طلبه با موضوع دفاع مقدس

وی از حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مقالات بانوان طلبه استان خبر داد و گفت: مقالات پژوهشی بانوان طلبه در حال چاپ است و جلسات نقد کتاب و نشست مشترک کتابخوان نیز برای طلاب برگزار خواهیم کرد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد، خاطرنشان کرد: دو مورد مسابقه کتابخوانی در سال گذشته در مدارس برگزار شد که نیازمند ارزیابی نتایج آن هستیم و در آینده‌ای نزدیک هم مسابقات کتابخوانی را آسان‌تر و با روش جدید برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha