دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
عیادت از بیماران

حوزه/ به‌مناسبت شهادت امام رضا(ع) خادمیاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با همکاری تعدادی از جوانان مذهبی موکب جوانان عاشورایی در بیمارستان قائم بوشهر حضور پیدا کرده و ضمن اجرای مراسم پرچم گردانی از بیماران عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به‌مناسبت شهادت امام رضا(ع) خادمیاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر امروز با همکاری تعدادی از جوانان مذهبی موکب جوانان عاشورایی در بیمارستان قائم بوشهر حضور پیدا کرده و ضمن اجرای مراسم پرچم گردانی از بیماران عیادت کردند.

مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در این رابطه اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین وظایف کانون‌های خدمت رضوی نشر و گسترش فرهنگ و سیره رضوی می‌باشد و عیادت از بیماران در این فرهنگ جایگاه ویژه‌ای دارد.

خورده‌بین افزود: بر همین اساس با همکاری جوانان مذهبی موکب جوانان عاشورایی که در بیمارستان قائم برپا می‌باشد پرچم بارگاه منور امام رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی برای زیارت بیماران و کارکنان در بیمارستان گردانده شد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه که با صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد مراسم پرچم‌گردانی به همراه مداحی در بخش‌های مختلف بیمارستان برگزار شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر، با بیان اینکه این اقدام در روحیه بیماران تأثیر به‌سزایی داشت، گفت: ضمن اجرای مراسم پرچم گردانی نمک تبرکی نیز به امید شفا به بیماران تقدیم شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران عشق و ارادت خاصی به امام رضا(ع) دارند، اظهار کرد: بیماران با دیدن پرچم بارگاه امام رضا(ع) اشک از چشمانشان جاری شد و ایشان را برای شفای خود نزد خداوند متعال واسطه قرار دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha