دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علیرضا ادیانی - بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: تکرار حوادث گذشته اگرچه اخلالی در مسیر حرکتی انقلاب ندارد ولی موجب خسارت به زندگی و معیشت مردم می‌شود که گناهی نابخشودنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با اقتدار و هوشیاری از مرزهای کشور دفاع می کند و این اقتدار همراه با ایثارگری و جانفشانی ،تلاش خالصانه و عمل مجاهدانه در همه عرصه ها، همگان را به تحسین وا داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه فتنه‌ها اتفاقاتی است که در جامعه‌ها و کشورهای در حال توسعه رخ می‌دهد تا جلوی حرکت رشد آن جامعه را بگیرد، اظهار داشت: نظام اسلامی ما با این دسیسه‌ها و توطئه‌های متعدد قوی‌تر و راسخ‌تر شده و با برنامه تر از گذشته اهداف متعالی خود را پیگیری می‌کند.

وی افزود: تکرار حوادث گذشته اگرچه اخلالی در مسیر حرکتی انقلاب ندارد ولی موجب خسارت به زندگی و معیشت مردم می‌شود که گناهی نابخشودنی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با تاکید بر اینکه نصرت الهی تا زمانی که مردم در صحنه هستند، همراه با مردم است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال مردم ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی را در مقابل توطئه دشمنان تنها نخواهد گذاشت.

وی همچنین گفت: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی سبب اقتدار و امنیت کشور شده و این موضوع جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:بزرگترین تلاش دشمن مختل کردن امنیت کشور است و نیروی انتظامی از امنیت و نظم استقرار یافته حفاظت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز انتظامی کشور با اقتدار و هوشیاری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند، تلاش خالصانه و عمل مجاهدانه در همه عرصه‌ها که ما را به تحسین وا می‌دارد و بنده به نوبه خود دست این عزیزان را می بوسم از همه این مجاهدان تقدیر می کنم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha