دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه میانه گفت: کشورهای استکبار جهانی به خوبی متوجه شده‌اند که ایران حرف اول را در منطقه می‌زند، ایران اسلامی در عرصه‌های مختلفی صاحب فناوری برتر بوده و این موجب شده ابرقدرت‌های جهانی گزینه نظامی را حذف کرده و با زبان مذاکره با ما صحبت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان میانه امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه که در دفتر امام جمعه میانه برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما جزو معدود کشورهایی هستیم که بدون اجازه آن در منطقه خاورمیانه، سایر ابرقدرت‌ها نمی‌توانند اقدام به کاری کنند و این قضیه را در عراق، سوریه و یمن امتحان کردند و دیدند.

وی افزود: این نشان از قدرت ایران است و کشورهای استکبار جهانی به خوبی متوجه شده‌اند که ایران حرف اول را در منطقه می‌زند، ایران اسلامی در عرصه‌های مختلفی صاحب فناوری برتر بوده و این موجب شده ابرقدرت‌های جهانی گزینه نظامی را حذف کرده و با زبان مذاکره با ما صحبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما امروز در نزدیک قله قرار دارد اما دشمن همواره در صدد تضعیف آن است، کما اینکه ما آنان را تحت نظر گرفته‌ایم تا در منطقه قدرت اول باشیم آنان نیز ما را تحت نظر دارند تا ما را تضعیف کنند، گر چه به خوبی می‌دانند که توان جنگ نظامی با ایران را ندارند.

امام جمعه میانه ادامه داد: آنان ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند برای خود رقیب می‌بینند، دشمنی استکبار با ایران اکنون در ۲ محور مهم برنامه ریزی شده است؛ ۱- معنویت زدایی ۲- سو استفاده از عواطف و احساسات جوانان، دشمن برای رسیدن به این دو هدف خود، به شدت پول هزینه می‌کند از فعالیت گسترده در شبکه‌های مجازی تا ساخت شبکه‌های ماهواره‌ای و تولید فیلم و عکس‌های مبتذل.

وی یادآور شد: ایجاد یأس و ناامیدی از اهداف دیگر دشمن است، ناامید کردن مردم نسبت به آینده مملکت از برنامه‌های اصلی این‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: معنویت زدایی نیز جزو برنامه‌های اصلی آنان است، وزارت دفاع آمریکا که خیلی‌ها فکر می‌کنند کارش فقط ساخت سلاح است، امروز بخشی از بودجه ساخت سلاح را صرف ساخت سریال‌هایی می‌کند که حاوی صحنه‌های مستهجن و خلاف اخلاق است، با این اقدامات ضدفرهنگی می‌خواهند جوان ما بدون معنویت و بدون حجاب باشد.

وی ادامه داد: آنان بی‌حجابی را تحت عنوان آزادی نشر می‌دهند، موسیقی‌های مبتذل و کتاب‌هایی که حتی نگاه جوان را به والدین خود مخدوش می‌کند از دیگر اهداف آنان است تا به کانون خانواده و تربیت ضربه وارد کنند چرا که مهم‌ترین نهاد تربیتی، کانون گرم خانواده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha