دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/حجت الاسلام عبدی در جمع طلاب جدید الورود گفت: با اشاره به فتنه سال گذشته که بزرگترین فتنه در این ۴۰ سال اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: بروز فتنه و فعال شدن اغتشاشات در سال گذشته با هدف بی ثباتی و ناامنی در کشور و ایجاد درگیری داخلی به منظور جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، در آیین افتتاحیه سال تحصیلی مدارس علمیه شهر اراک حجت الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی ضمن تبریک حلول ماه ربیع در جمع طلاب جدید الورود بیان کرد: علم و معرفت حد یقف ندارد.

وی گفت: طلبه ای که به تازگی در حوزه علمیه وارد شده است باید مستحکم در این راه بماند و حوزه را رها نکند زیرا امروز نیازمند علم و اگاهی و تجهیز آن هستیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی با اشاره به آیه ۱۵۳ سوره انعام تصریح کرد: صراط مستقیم ۵ راهبرد دارد: ۱-دعوت که انبیا آمدند و برای همه مردم ارائه طریق دادند.

۲- این راه سکاندار دارد که اهل بیت علیهم السلام -ایصال الی المطلوب- هستند ۳- این راه به وسیله نیاز دارد که قرآن بهترین و کاملترین وسیله است همانطور که در احادیث آمده است هنگامی که فتنه ها مانند شب شما را فرا گرفتند به قرآن پناه ببرید ۴-رفع موانع را برطرف کنید و باید مراقبت کنید که شیطان راه را کند نکند و پنجمین راهبرد رسیدن به جناتٍ تجری که همان سعادت و عاقبت به خیری است .

وی با اشاره به فتنه سال گذشته که بزرگترین فتنه در این ۴۰ سال اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: بروز فتنه و فعال شدن اغتشاشات در سال گذشته با هدف بی ثباتی و ناامنی در کشور و ایجاد درگیری داخلی به منظور جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام عبدی اظهار کرد: با عنایات ائمه علیهم السلام و طبق آیه ان تنصروا الله ینصرکم و یثّبت اقدامکم تمام نقشه های دشمن نقش برآب شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha