پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه/ امام جمعه بندرریگ با گرامیداشت هفته وحدت گفت: وحدت بین شیعه و سنی بهترین راهبرد برای پیروزی بر استکبار جهانی است و یکی از مهمترین حربه‌های دشمن ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندرریگ در آخرین نماز جمعه خود در این شهر، اظهار داشت: اصل حرکت انسان حرکت به سنت کمال و تعالی تقوای الهی است، اهل تقوا همواره مشمول خیرات و الطاف الهی می‌باشند.

وی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: امام حسن عسکری(ع) زمینه پذیرش و هدایت و رهبری توسط امام غایب بعد از خود را فراهم کردند.

حجت الاسلام هاشمی منش، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی و نماد همبستگی و حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

امام جمعه بندرریگ یادآور شد: دفاع مقدس رویدادی ماندگار و جاودان بود که درس ایستادگی و مقاومت، ایثار، عزت و استقلال به ما داد، جنگ هشت ساله از بزرگترین افتخارات ملت ایران و تجلی گاه ایستادگی و فداکاری بی‌نظیر مردم در برابر رژیم بعث عراق بود.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای بی‌نظیر دفاع مقدس تبیین شود، اظهار کرد: اتحاد ملی و اعتماد به نفس و خودکفایی دفاعی، از دستاوردهای مهم دفاع مقدس بود و جوانان در گام دوم انقلاب وصیت نامه شهدا را نقشه راه خود قرار دهند و در برابر جنگ شناختی و ادراکی دشمن تجهیز شوند.

امام جمعه بندر ریگ در ادامه به بازگشایی مدارس و اول مهر اشاره کرد و گفت: ماه مهر آغاز سفر و قدم گذاشتن در مسیر علم و دانستن و زدودن جهل است که خوب است خیرین و عموم مردم شرایط تحصیل دانش آموزان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت را فراهم کنند.

حجت الاسلام هاشمی منش با گرامیداشت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ما در عصر غیبت، معرفت و شناخت امام عصر(عج) و خود را وقف اهداف امام، کردن است.

وی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت، یادآور شد: وحدت بین شیعه و سنی بهترین راهبرد برای پیروزی بر استکبار جهانی است و یکی از مهمترین حربه‌های دشمن ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و مسلمانان است.

امام جمعه بندر ریگ با اشاره به حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل، یادآور شد: حضور پیروزمندانه رئیس جمهور در سازمان ملل و دفاع قاطع از مواضع و منافع جمهوری اسلامی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بندرریگ IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    0 0
    باسلام متاسف برای طرزفکرشما پدرشهرمابایددربندرریگ باقی بماند