یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه بندرریگ

حوزه/ امام جمعه بندرریگ گفت: اتحاد ملی و اعتماد به نفس و خودکفایی دفاعی، از دستاوردهای مهم دفاع مقدس بود و جوانان در گام دوم انقلاب وصیت نامه شهدا را نقشه راه خود قرار دهند تا در برابر جنگ شناختی و ادراکی دشمن تجهیز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و بسیجیان بندرریگ صبح امروز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ دیدار کردند.

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ در این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس رویدادی ماندگار و جاودان بود که درس ایستادگی، مقاومت،
ایثار، فداکاری، عزت و استقلال به ما داد.

امام جمعه بندرریگ افزود: ایمان به خداوند و حضور مردم در صحنه‌های مختلف، رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان است و باید با امید به آینده‌ای روشن ضمن تقویت ایمان، در صحنه‌های مختلف از این نظام دفاع کنیم.

دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی و نماد همبستگی و حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

امام جمعه بندرریگ یادآور شد: دفاع مقدس رویدادی ماندگار و جاودان بود که درس ایستادگی و مقاومت، ایثار، عزت و استقلال به ما داد، جنگ هشت ساله از بزرگترین افتخارات ملت ایران و تجلی گاه ایستادگی و فداکاری بی‌نظیر مردم در برابر رژیم بعث عراق بود.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای بی‌نظیر دفاع مقدس تبیین شود، اظهار کرد: اتحاد ملی و اعتماد به نفس و خودکفایی دفاعی، از دستاوردهای مهم دفاع مقدس بود و جوانان در گام دوم انقلاب وصیت نامه شهدا را نقشه راه خود قرار دهند تا در برابر جنگ شناختی و ادراکی دشمن تجهیز شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha