شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1109218
۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
خانواده شهدای کاکی

حوزه/ در مراسمی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از مسئولان بخش کاکی از خانواده‌های شهدای شهر کاکی تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در مراسمی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از مسئولان بخش کاکی امروز از خانواده‌های شهدای شهر کاکی تجلیل کردند.

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی در این دیدار، اظهار داشت: افتخار و مداومت انقلاب به برکت خون پاک و مطهر شهداست و عزت، اقتدار و آرامش امروز در کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است.

وی ضمن تجلیل از صبر و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، عزیزان خود را در زمانی که کشور نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال خواهد دارد.

سرهنگ پوزش فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی العصر (عج) شهر کاکی نیز در این برنامه خاطرنشان کرد: همه ما می‌بایست قدردان ایثارگری‌های خانواده معظم شهداء باشیم و نباید اجازه داد دستاوردهایی که شهدا با خون خود آن را حفظ کردند، پایمال شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش کاکی یادآور شد: امروز در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و در جبهه جنگ شناختی و ترکیبی وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهیدان بوده و ایثارگری و فداکاری‌های آنان را برای نسل جوان جامعه‌مان تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha