یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراشم شهادت امام حسن عسکری(ع) در گنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: بر متولیان امر فرض است که به فرموده مقام معظم رهبری با جهاد تبیین فرزندان دهه هشتادی و نودی را از گنجینه ارزشمند و ماندگار و عبرت‌های دفاع مقدس آگاه سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام محمود محمود امام جمعه کنگان امروز در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کنگان، اظهار داشت: هفته پر افتخار دفاع مقدس، یادآور عظمت ایستادگی ملت بزرگ ایران مقابل ائتلاف دنیای استکبار است که به خیال خام خود می‌خواستند نهال نوپای انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند اما از وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق غافل بودند.

امام جمعه کنگان افزود: بازگشایی مدارس و مراکز علمی و بهار تعلیم و تربیت و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار دانش‌آموختگان مکتب آزادگی است، که با همت بلند و نثار جان خویش امروز زمینه رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم را فراهم نمودند.

وی خاطرنشان کرد: بر متولیان امر فرض است که به فرموده مقام معظم رهبری با جهاد تبیین فرزندان دهه هشتادی و نودی را از این گنجینه ارزشمند و ماندگار و عبرت‌های آن آگاه سازند.

حجت الاسلام محمودی گفت: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب می‌بایست با الگوگیری از دلیر مردان و شیرزنانی که تا پای جان در حفظ این نظام و انقلاب و آب و خاک جانفشانی کردند و با پیروی از آموزه‌های گران سنگ دوران دفاع مقدس و با تکیه بر قابلیت‌ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی، در محیطی پر نشاط به تحصیل علم و تهذیب نفس پرداخته و با درک شرایط موجود، در حل مشکلات و رشد و تعالی ایران اسلامی عزیز اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha