یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1109663
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷
محفل انس با قرآن

خوزه/ همزمان با هفته دفاع‌مقدس مراسم معنوی محفل انس با قرآن در مسجد امام سجاد(ع) منطقه پدافند هوایی شهید بوشهریان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، هم‌زمان با هفته دفاع‌مقدس مراسم معنوی محفل انس با قرآن امشب در مسجد امام سجاد(ع) منطقه پدافند هوایی شهید بوشهریان برگزار شد.

وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این برنامه اظهار داشت: قرآن برترین کتاب آسمانی است که خداوند در برترین شب بر انسان نازل کرد.

وی اظهار کرد: محافل انس با قرآن از برنامه‌های مستمر اداره کل ارشاد بوشهر در طول سال و مناسبت‌های ملی و مذهبی است تا قرائت قرآن بین نسل جوان و نوجوان نهادینه شود.

حیدری افزود: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی یکی از رسالت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، ضمن تقدیر از مجموعه پدافند هوایی شهید بوشهریان، اظهار امیدواری کرد با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در مساجد استان بتوانیم ظرفیت‌ها را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.

در این محفل انس با قرآن علاوه بر قرائت سید عبدالخالق حسینی و محمدرضا هاشمی، گروه سرود دختران پدافند هوایی به اجرای سرود پرداختند.

این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و منطقه پدافند هوایی شهید بوشهریان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha