شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار کفیل

حوزه/ رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور تصریح کرد: جهاد تبیین روحانیت مبارز و انقلابی، لازمه مقابله با دشمن در جنگ نرم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار فضل الله کفیل، سه شنبه شب طی سخنانی در محفل بیان خاطرات دفاع مقدس که به همت بسیج طلاب قم در مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان برگزار شد، با تأکید بر لزوم تبیین مؤلفه های کلیدی فرهنگ و مکتب دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ روایت ها که امروز در اوج آن قرار داریم ما باید با بهره گیری از حماسه هشت سال دفاع مقدس بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کنیم.

وی افزود: صحنه جنگ امروز از جنس جنگ فکری و اعتقادی و فرهنگی است و ما نیاز به افسرانی در این جنگ نرم داریم که بتوانند اولاً نقشه های دشمن را به خوبی بشناسند و ثانیاً با بصیرت و آگاهی به مقابله با آن ها بپردازند.

وی گفت: آمریکا امروز راهی جز جنگ ترکیبی مقابل جمهوری اسلامی ایران ندارد که در این نبرد مباحث مرتبط با جنگ شناختی و رسانه ای مطرح است و روحانیت مبارز و انقلابی میدان دار این جنگ است و در رأس افسران جنگ نرم قرار دارد.

کفیل همچنین با بیان این که ما باید روز به روز خودمان را در این نبرد، قوی و مجهز کنیم، افزود: به عنایت الهی و به برکت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هدایت های ولی فقیه ما امروز اقتدار بسیار بالایی در برابر دشمنان داریم و این در حالی است که آمریکا بیش از هر زمان دیگری در موضع ضعف قرار دارد.

وی بیان داشت: طلاب و فضلای بسیجی باید فرمایش حضرت آقا مبنی بر جهاد تبیین را بیش از پیش مورد توجه وعنایت قرار دهند، چرا که لازمه دفع حملات دشمن در جنگ نرم، نقش آفرینی فعال روحانیت مبارز و انقلابی در عرصه جهاد تبیین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha