یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: اینکه دشمنان القا می‌کنند کشور ما عقب مانده است، هدفی جز تزریق نا امیدی و یأس در جامعه ندارد، اگر ایران هیچ ندارد و عقب مانده است، چرا همه دنیا روی ایران تمرکز کرده، آینده از آن ایران و مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی که در محوطه ارگ تبریز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای جنگ تحمیلی آن بود که ملت شریف ایران اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان بیفتد، این در حالی است که در طول تاریخ هرگاه جنگی علیه ایران واقع شده، بخشی از کشور به دست دشمنان افتاده است.

وی ادامه داد: یکی از خفت‌بارترین عرصه‌های تاریخ این بود که رژیم طاغوت بخشی از کشور به نام بحرین را از دست داد و حتی پیام تبریک به مردم بحرین و جامعه بین المللی صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خداداده با اشاره به القای تفکرات غلط علیه ایران اسلامی از سوی دشمنان، گفت: اینکه دشمنان القا می‌کنند کشور ما عقب مانده است، هدفی جز تزریق نا امیدی و یأس در جامعه ندارد، اگر ایران هیچ ندارد و عقب مانده است، چرا همه دنیا روی ایران تمرکز کرده، آینده از آن ایران و مردم ایران است.

وی ادامه داد: باید بدانیم که در کدام نقطه تاریخ ایستاده‌ایم، اگر پیوند مسجد و مدرسه محقق شود و کار تربیتی مورد نظر مقام معظم رهبری به معنای واقعی کلمه بروز و ظهور داشته باشد، قطعا در عرصه‌های فرهنگی توفیقات حاصل خواهد شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، اظهار کرد: برای مقابله با توطئه‌های روزافزون دشمنان و تعالی کشور راهی جز تکیه بر فرهنگ ایثار و جهاد و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود ندارد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha