شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
دفاع مقدس

در دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان به صورت خودجوش و دست خالی در برابر دشمن می جنگیدند و یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با حضور مسئولین و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس شامگاه سه شنبه در مسجد توحید شهر بوشهر برگزار شد.

سردار عبدالرضا دشتی جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این آیین گفت: در دفاع مقدس از میهن دفاع کردیم، اما این کمترین موضوع بود و اصل آن دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در جنگ تحمیلی با کمترین امکانات و با وجود تمامی تحریم ها در برابر تمام ابرقدرت های دنیا ایستادیم و این برکت خون پاک شهدا بود که نگذاشت حتی یک وجب از خاک را به دشمن دهیم.

وی ابراز داشت: وظیفه داریم در حوزه های مختلف جنگ نرم و سخت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت کنیم.

سردار دشتی بیان داشت: تفکر مقاومت در برابر استکبار و سلطه در تمامی دنیا ایجاد شده و این افتخار دفاع مقدس است.

حسین حیدری شهردار بوشهر هم اظهار کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس باعث شد کشور عزیزمان در حوزه مختلف به طور کلی به خودکفایی برسد. این خودکفایی مرهون تلاش رزمندگان و خون پاک شهدا است.

شهردار بوشهر ادامه داد: در دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان به صورت خودجوش و دست خالی در برابر دشمن می جنگیدند و یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادند.

وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه درحال سیاه نمایی هستند افزود: یکی از برکات دفاع مقدس اتحاد و وحدت در بین مسئولین بود. اگر امروز مسئولین دست به دست هم دهند شعارهای رهبر انقلاب را عملیاتی کنند تمامی مشکلات مردم و کشور حل خواهد شد.

شهردار بوشهر جوان‌گرایی را اولویت کشور دانست و گفت: جوانان ما امروز حافظان حریم ولایت و خون پاک شهدا هستند و اگر مشکلی پیش آید قطعا حضور بیشتری نسبت به جوانان اوایل انقلاب در صحنه خواهند داشت و نمی‌گذارند خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد شود.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha