شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: امروز نبرد ما در فضای مجازی است و در یک فضای پیچیده درحال جنگ هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برگزار شد گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمن جغرافیای جدیدی را برای مرزهای جمهوری اسلامی ایران خصوصا جنوب و غرب کشور پیش بینی کرده بود.

وی ادامه داد: در این جغرافیای جدید دشمن پیش بینی کرده بود برای تصرف مرزها در ۷ روز به تهران برسد. با گذشت چند روز با تدابیر امام خمینی(ره) و جهاد ملت بزرگ ایران نقشه ها و اهداف آنها باطل شد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ابراز داشت: در دفاع مقدس همه در کنار نیروهای مسلح در سنگرهای مختلف ایستادند و مقاومت کردند.

سردار رزمجو افزود: جهاد در راه خدا فلسفه مقاومت و پیروزی است. طبق آیات قرآنی، جهاد فلسفه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه خداوند ما را از مسیرهای سختی عبور داده است، گفت: طی ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی فتنه های زیادی علیه ما طراحی و برخی آنها اجرا شد که همه منجر به شکست گردید.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نبردهای دشمن قدرتمندتر از گذشته شده و قدرت مادی و معنوی ما در ساخت جنگ افزارهای مورد تهدید دشمن انقلاب اسلامی ارتقا پیدا کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره در مقابل دشمنان قدرت نمایی کرده است و ضربات مهلکی به دشمنان چه درون کشور و چه در خارج مرزها وارد کرده است.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: امروز نبرد ما در فضای مجازی است و در یک فضای پیچیده درحال جنگ هستیم. امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها در درون کشور بلکه در دنیا دارای شکوهی است که کشورهای مختلف درخواست ارتباط با این کشور را دارد.

وی ابراز داشت: قدرت پوشالی آمریکا روز به روز درحال افول است و قدرت جمهوری اسلامی ایران روز به روز درحال رشد است.

در ادامه این برنامه از خانواده محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha