یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور ۳ گفت: پرتاب موفق آمیز ماهواره نور ۳ به فضا که حکایت از بومی‌سازی چرخه کامل فضایی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه شهر عالیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: در قرآن مجید پیامبر(ص) را به عنوان الگو و اسوه برای اهل ایمان معرفی می‌کند که اگر کسی می‌خواهد در دنیا و آخرت به کمال برسد باید پا جای پای رسول خدا بگذارد.

وی افزود: ویژگی‌های پیامبر (ص) در قرآن مجید بیان شده که در رابطه با اخلاق آن حضرت در سوره قلم آیه ۴ می‌فرماید: تو دارای اخلاق استوار و محکمی هستی بهترین اخلاق را در زندگی خود به نمایش گذاشته‌ای؛ امروز وقتی ما از اخلاق پیامبر (ص)صحبت می‌کنیم کسی باور نمی‌کند به خاطر این است که مومنین از اخلاق دینی فاصله زیادی گرفته‌اند.

امام جمعه عالیشهر با اشاره به هفته وحدت ابراز داشت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید در کنار هم برادرانه زندگی کنند اختلافات در مذهب نباید باعث درگیری و شکاف بین مسلمانان شود.

حجت الاسلام حمیدی نژاد بیان داشت: هر کاری که دشمنان مسلمانان دستشان برمی‌آید برای ایجاد تفرقه و اختلاف انجام می‌دهند؛ وزیر اطلاعات دیروز بیان داشتند که برنامه ترور زنجیره‌ای چند عالم سنی و چند قاضی و چند پاسدار توسط نیروهای اطلاعاتی خنثی شده است هدف آنها این بود که با کشتن این افراد بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.

خطیب جمعه عالیشهر گفت: الحمدلله در ایران اسلامی اتحاد مثال زدنی بین شیعه و سنی وجود دارد و این باید محکم‌تر شود تا دشمن نتواند به اهداف پلیدش برسد.

وی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور ۳ گفت: پرتاب موفق آمیز ماهواره نور ۳ به فضا که حکایت از بومی‌سازی چرخه کامل فضایی ایران است دشمن ما را به شدت عصبانی کرده به طوریکه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار نگرانی شدید کرده و گفته منطقه و بین الملل به خطر افتاده است.

امام جمعه عالیشهر گفت: دشمن حق دارد نگران باشد چون اطلاعات تمامی مراکز نظامی آنها در اختیار ما قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانیم آن‌ها را منهدم کنیم امروز هر ایرانی باید به این دانشمندان جوان گمنام افتخار کند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد ابراز داشت: امروز همه دشمنان ما مجبورند به قدرت ایران اعتراف کنند از نمونه‌های قدرت ایران این است که عربستان مجبور شده به یمن التماس کند برای صلح در حالی که جنگ نابرابر شروع کردند که دو هفته‌ای یمن را فتح کنند ولی ایران نگذاشت بعد از ۸ سال امروز ذلیلانه التماس می‌کنند.

وی افزود: سفر بشار اسد به چین نمونه دیگری از قدرت ایران است، آنها می خواستند سوریه در دنیا منزوی شود اما ایران نگذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha