شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام

حوزه/امام جمعه موقت خرم آباد گفت: با رهبری‌های حکیمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ایران اسلامی، همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: هفته وحدت فرصتی مطلوب برای تبلیغ، تبیین و ترویج سیره نبوی و همچنین انسجام و وحدت امت اسلام است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا اخلاق و سیره نبوی در جامعه تبیین و ترویج شود، افزود: جاری شدن اخلاق و سیره نبوی در جامعه می‌تواند بشر را به سر منزل کمال و سعادت برساند.

امام جمعه موقت خرم آباد، با اشاره به ۷مهر روز آتش نشانی و ایمنی و همچنین گرامیداشت شهدای این عرصه اظهار کرد: آتش نشانان با شجاعت و از خودگذشتگی جان مردم جامعه را نجات می‌دهند و لذا باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشیم.

حجت الاسلام شمسی‌فر به ۹ مهر روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره کرد و گفت: ۷۵ سال است که رژیم غاصب اسرائیل کودکان و نوجوانان فلسطینی را بدون گناه قتل عام می‌کند و امروز تمام آزادگان جهان مدافع حقوق افراد بی‌گناه در سرزمین فلسطین هستند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد، با اشاره به اینکه همه آزادگان جهان و در رأس آن ها مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی مدافع حقوق مظلومان جهان به‌ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان فلسطینی هستند، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی به تأسی از مولای مظلومان امام علی(ع) تا پای جان مدافع حقوق مظلومان در هر کجای جهان هستند.

حجت الاسلام شمسی‌فر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت در همه زمینه‌ها امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: با رهبری‌های حکیمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ایران اسلامی، همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب خنثی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha