یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) کلاله گفت: یکی از سرمایه‌ سازی‌های ارزشمند دفاع مقدس «امنیت» بوده که به مدد الهی به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه‌ از گرگان، خانم فاطمه قنبری امروز در جمع طلبه‌های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) شهرستان کلاله بیان کرد: یکی از سرمایه‌ سازی‌های ارزشمند دفاع مقدس «امنیت» است که به مدد الهی به دست آمده زیرا دفاع ملت ایران نشان داد هزینه تعارض و تجاوز به کشور بسیار بالا است و هر تجاوزی با پاسخ کوبنده مواجه می‌شود.

وی افزود: در آن زمان ما خواستار جنگ نبودیم ولی دفاع کردیم و با جرات کارهای غیرممکن را در جهت ارتقاء سرمایه‌های انسانی انجام دادیم.

معاون مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) کلاله ادامه داد: یکی از ارزش‌هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی‌های بزرگی را برای جبهه حق به ارمغان بیاورند، وجود روحیه شهادت طلبی در آن‌ها بود.

قنبری اذعان کرد: رشادت‌ و جوان‌مردی‌ یکی دیگر از سرمایه‌های دفاع مقدس است که همچنان ادامه دارد؛ مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که اقدامات شگفت‌آوری را انجام داد که تاکنون، ملت ایران به گستره فعالیت‌های این شهید بزرگوار پی نبرده‌ است.

وی ادامه داد: مدافعان حرم نمونه درخشانی از تداوم برکات دفاع مقدس هستند و استمرار روحیه جهادی در نسل جدید از جمله سرمایه‌های کشور است و سرچشمه آن نیز وجود زنان و مادران با ایمانی است که مردان و فرزندان غیوری را در دامان خودشان پرورش داده‌اند.

به گفته معاون مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) کلاله در دفاع مقدس زنان خیلی نقش آفرینی کردند.

خانم قنبری در پایان ابراز کرد: ما طلبه‌ها و بانوان به عنوان افرادی که وظیفه تربیت فرزندان را به عهده داریم، باید در دفاع از ولایت فقیه و بصیرت‌افزایی به درستی عمل کرده و خانه‌هایمان را موکب امام زمان(عج) قرار داده و خالصانه خدمت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha