دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مبلغی

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت پلیس لرستانی مدافع نظم و امنیت سرهنگ شهید سعید پناهی فر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت شهید «سعید پناهی‌فر» را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

امنیت ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی‌ادعای است که در اقصی‌نقاط کشور از امنیت و کیان ایران اسلامی همچون جان گران بهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

اینجانب عروج سبک‌بالانه شهید مدافع نظم و امنیت، سرهنگ «سعید پناهی فر» به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر (روحی لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خانواده محترم آن شهید عزیز، خانواده و بستگان داغدار و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان کوهدشت تسلیت عرض می‌کنم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای این شهید عزیز را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع از امنیت ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha