دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مکارم در دیدار فرمانده  انتظامی قم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی و غیر محلی در قم تأکید کردند و گفتند: اینکه با تخلفات برخورد می کنید، خوب است اما باید به صورت ریشه ای با فساد و ناامنی مقابله کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تبریک هفته نیروی انتظامی گفتند: زیربنای جامعه، نظم است و نیروی انتظامی، مأمور برقراری نظم در جامعه است.

ایشان افزودند: مردم باید در جامعه احساس امنیت داشته باشند و این مقوله با همکاری دستگاه های مختلف با نیروی انتظامی حاصل می شود.

این مرجع تقلید با توجه به آیۀ شریفۀ «رب اجعل هذا بلداً آمناً» ابراز داشتند: اولین چیزی که حضرت ابراهیم(ع)، پس از بنای کعبه از خداوند درخواست داشتند، امنیت بود تا مردم بتوانند در محیط امن، عبادت خدا کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با ابراز خوشحالی از کاهش آمار جرم و تخلفات در قم اظهار کردند: باید این گونه موارد به صورت گسترده و مطلوب خبررسانی و منتشر گردد، تا عموم مردم از آن آگاهی یابند.

معظم له در ادامه بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی و غیر محلی در قم تأکید کرده و افزودند: اینکه با تخلفات برخورد می کنید، خوب است اما باید به صورت ریشه ای با فساد و ناامنی مقابله کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان این دیدار با اشاره به سابقۀ علمی قم گفتند: قم از زمان ائمه معصومین(ع) مرکز علمی بوده و بسیاری از اصحاب برجستۀ معصومین(ع) از قم بوده اند. باید با چنین نگاهی به قم خدمت کرد و توجه داشت که آبروی قم، آبروی شیعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 1
    حاج اقا اون موقع که.... می امد فکر نبودید الان که شدن 17 میلیون به فکر افتادید