یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران فارس هفته وحدت را هفته درس آموزی از معلم بشریت، نبیّ مکرّم(ص) برشمرد و گفت: اگر در جامعه‌ای وحدت و الفت شکل بگیرد، دین اسلام حفظ شده و ایثار در آن جامعه نهادینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

اسلام به عنوان کامل‌ترین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی، توسط پیامبر اکرم(ص) عرضه شد که روشن گری و آگاهی بخشی آن موجب می‌شد تا مردمان از بردگی خلاصی یابند و بی شک، وحدت و یکپارچگی مسلمانان اعم از شیعه و سنی در شرایطی که دشمنان اسلام با هجمه های گوناگون در پی تفرقه افکنی بین ملت های مسلمان هستند، بیش از پیش تعالی بخش هویت اسلامی و اقتدار امت اسلام خواهد بود.

هفته وحدت؛ هفته درس آموزی از معلم بشریت، نبیّ مکرّم(ص) است که به برکت میلادش، مردم راه را از چاه باز شناخته و اگر در جامعه‌ای وحدت و اُلفت شکل بگیرد، دین اسلام حفظ شده و ایثار در آن جامعه نهادینه می‌شود.

بی‌تردید مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دست‌آویز مخالفان حقیقت، اختلاف میان مذاهب شیعه و سنی است، بنابراین لزوم حفظ وحدت میان مسلمین از جمله اموری است که همواره از سوی بزرگان و رهبران مسلمان موردتوجه قرارگرفته است.

هفده ربیع الاول، سالروز طلوع خورشید پرفروغ آسمان علم الهی حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) را خدمت تمامی مسلمانان جهان و بالاخص شیعیان و محبیان اهل بیت علیه السلام تهنیت عرض کرده و از خداوند بزرگ خواهانیم که همگی را از پیروان راستین حضرت محمد (ص) قرار دهد.

علی اکبر ساجدی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha