دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
عقل در اندیشه اسلامی

حوزه/  مدرسه «عقل در اندیشه اسلامی» به همت انجمن کلام اسلامی حوزه و با مشارکت مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت ولی‌عصر (عج) گرگان و با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نخستین پنل ارائه شده در مدرسه پاییزه «عقل در اندیشه اسلامی» با عنوان جایگاه عقل در قرآن و حدیث با ارائه حجج‌اسلام و المسلمین رضا برنجکار و حسن مسلمی و نیز خانم مهدیه محمدی، روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان برگزار می شود.

در پنل دوم مدرسه پاییزه «عقل در اندیشه اسلامی» ساعت ۱۴ همان روز با موضوع «جایگاه عقل در مذاهب اسلامی» با ارائه حجت‌الاسلام علیزاده موسوی، آخوند احمد قربان‌پور و حجت‌الاسلام سید ظهیر مسیلینی در مرکز بزرگ اسلامی گرگان برگزار خواهد شد.

در پنل سوم نیز جایگاه عقل در علوم عقلی با حضور حجج‌اسلام و المسلمین محمدتقی سبحانی، عبدالجواد ابراهیمی‌فر، احمد سعادت و رسول مزرئی در روز پنجشنبه ۲۰ مهر ساعت ۹ صبح در نمایندگی جامعةالمصطفی در گرگان برگزار می‌گردد.

در مراسم افتتاحیه مدرسه پاییزه «عقل در اندیشه اسلامی» آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان سخنران خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه انجمن کلام اسلامی حوزه در تارنمای ایتا به نشانی (http://eitaa.com/Islamic_theology) مراجعه نمایند.

 مدرسه پاییزه عقل در اندیشه اسلامی برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha