یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس گفت: به مناسبت هفته وحدت امشب و فردا شب همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و میلاد امام صادق (ع) جشن‌هایی در کلیه بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت‌الاسلام‌ رحیم صفری‌گرایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز هفته وقف در سالن ثقلین اداره کل اوقاف فارس برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری طبق دستور رئیس جمهور هفته وقف از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه جاری در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی به تشریح فعالیت‌های اداره کل اوقاف استان فارس در دهه وقف پرداخت و اضافه کرد: نخستین برنامه هفته وقف همزمان با آغاز هفته وقف، دیدار مدیرکل و معاونان اوقاف فارس با نماینده ولی فقیه در استان فارس بود که برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به برپایی نمایشگاه گزارش عملکرد اوقاف در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز تا ۱۶ مهرماه پذیرای علاقه‌مندان است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه مذکور خدمات پزشکی و بینایی سنجی به‌صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود، از اعزام و خدمات ۷ پزشک متخصص در قالب اردوی جهادی به حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) خبر داد و تصریح کرد: همچنین به‌مناسبت هفته وحدت امشب و فردا شب همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و میلاد امام صادق(ع) جشن‌هایی در کلیه بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صفری گرایی با بیان اینکه علاوه بر این‌ برنامه‌ها در هفته وقف همایشی به‌منظور تجلیل از فعالان وقف برگزار خواهد شد، اظهار کرد: همچنین طی این ایام کارگاه تولیدی لباس بیمارستانی در حرم امامزاده حسن(ع) شهرستان فسا با اشتغال‌زایی برای ۱۵ نفر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha