دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
جشن وحدت. ر کاکی

حوزه/ جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت در مدرسه هیئت امنایی وابسته به مدرسه علمیه آیت الله دشتی (ره) بخش کاکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت امروز در مدرسه هیئت امنایی وابسته به مدرسه علمیه آیت الله دشتی (ره) بخش کاکی با حضور حجت الاسلام حسین‌پور امام جمعه این شهر در محل نمازخانه مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: مدرسه‌ای که شما در آن مشغول تحصیل هستید، خیمه امام عصر(عج) است و معنویت موجود در مدرسه به خاطر عنایت ایشان است.

امام جمعه بخش کاکی ادامه داد: ما به پدران و مادران شما دانش آموزان افتخار می‌کنیم که تربیت چنین فرزندانی را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

وی همچنین ضمن تشکر از تلاش‌های مدیریت و معلمان مدرسه ابراز کرد: مدرسه هیئت امنایی وابسته به مدرسه آیت الله دشتی(ره) و کادر آموزشی و تربیتی آن نسبت به مسائل انقلاب اسلامی و توجه به بصیرت افزایی اهتمام ویژه‌ای دارند و مسائلی نظیر بیانیه گام دوم انقلاب، جهاد تبیین در اولویت کاری این مدرسه قرار دارد.

این مراسم با هدف آشنایی دانش آموزان با سیره پیامبر مکرم اسلام (ص)، آشنایی با شخصیت امام جعفر صادق (ع) و ایجاد روحیه وحدت و همدلی در میان دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha