سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: باید همیشه هوشیار باشیم، زیرا دشمن از هر فرصت و سهل انگاری ما در جهت برهم زدن وحدت و امنیت به سود خویش بهره‌برداری می‌کند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک هفته وحدت و نیز سالروز ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: هفته وحدت فرصت نابی برای بیان مشترکات مذاهب اسلامی است.

امام جمعه بانه افزود: وحدت مسلمین در این برهه از تاریخ خود یک عامل مهم و تاثیرگذار در خنثی نمودن نقشه‌های شیطانی دشمنان جهان اسلام می‌باشد، بنابراین باید با تأسی از سیره رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) و سایر بزرگان دین، اجازه ندهیم دشمن در بین مسلمین تفرقه انگیزی کند.

وی عنوان کرد: اولین کاری که رسول خدا بعد از تشکیل حکومت اسلامی انجام دادند، تلاش برای وحدت و اخوت بین برادران دینی و مسلمانان بود.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) شخصیتی وحدت بخش و تقریبی داشتند و همین امر باعث شد که دین مبین اسلام با سرعت بسیار ویژه‌ای عالمگیر شود.

امام جمعه شهرستان بانه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با تحریک مسائل قومیتی و مذهبی به دنبال پیاده کردن توطئه فتنه و تفرقه انگیزی در بین کشورهای اسلامی به‌ویژه کشورمان هستند، ولی تا امروز تمامی این نقشه‌های شیطانی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و نیز هوشیاری ملت ایران خنثی شده است.

وی یادآور شد: البته با این وجود باید همیشه هوشیار باشیم، زیرا دشمن از هر فرصت و سهل انگاری ما در جهت برهم زدن وحدت و امنیت به سود خویش بهره‌برداری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha