یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴٠۲_ ۱۴٠۳ موسسه تخصصی دارالإعلام خوزستان

حوزه/ مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴٠۲_ ۱۴٠۳ موسسه تخصصی دارالإعلام خوزستان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴٠۲_ ۱۴٠۳ موسسه تخصصی دارالإعلام خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از شخصیت حوزوی و مسئولین استانی در سالن آمفی تئاتر دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم بعد از قرائت قرآن توسط یکی از فارغ التحصیلان موسسه، حجت الاسلام سید محمد طالقانی زاده مدیر موسسه دارالاعلام خوزستان، ضمن خوشامدگویی به حضار و همچنین تبریک آغاز سال تحصیلی دانش پژوهان دوره چهارم و پنجم به ارائه گزارشی از فعالیت های موسسه در ابعاد آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و رسانه ای پرداخت.

سپس آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بیان نکاتی در اهمیت دفاع از مکتب اهل بیت(ع)، ضرورت مبارزه با جریان های انحرافی و الگوبرداری از سیره اهل بیت(ع) پرداخت و از تلاش های آیت الله العظمی مکارم شیرازی در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه مقابله با شبهات و فرق ضاله تجلیل کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان با حضور در جمع دانش پژوهان و فارغ التحصیلان این موسسه ضمن بیان توصیه هایی در راستای اهداف طلبگی و شئون روحانیت، به اهمیت نقش آفرینی و حضور طلاب و فضلای توانمند در عرصه اجتماع اشاره و بر همکاری و هم افزایی جهت رفع مشکلات، معضلات و آسیب های فکری و فرهنگی استان تاکید کرد.

وی در پایان از نقش آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) با بیان خاطراتی از حضور موثر و فعال تبلیغی ایشان در ایام قبل از انقلاب در خوزستان تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha