سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1111459
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمام تلاش در برقراری نظم و امنیت در جامعه رسالت خود را انجام می‌دهد، گفت: مردم قدردان تلاش‌ها و زحمات سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) بروجرد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمام تلاش در برقراری نظم و امنیت در جامعه رسالت خود را انجام می‌دهد، اظهار داشت: مردم قدردان تلاش‌ها و زحمات سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای دروغین خود نیروی‌های خدوم انتظامی را مورد حملات ناجوانمردانه قرار می‌دهد، بیان کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با بصیرت تمام در مقابل این هجمه‌های دشمن می‌ایستند و قدردان خدمات و زحمات نیروی‌های خدوم انتظامی و نظامی هستند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه در روزهای اخیر نیز دختری نوجوان به دلیل افت فشارخون در مترو تهران دچار مشکل می‌شود اما دشمنان به دروغ می‌گویند نیروی های انتظامی با باتوم بر سر او کوبیده‌اند، یادآور شد: فیلم واقعی مشکل این دختر نوجوان توسط دوربین‌های مترو ضبط شده و مردم هرگز فریب توطئه‌های تازه دشمنان را نخواهند خورد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به توانایی و قدرت ایران در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعت دفاعی، خاطرنشان کرد: اکنون پهبادهای ما قادرند از چند هزار مایلی شناورهای دشمن را هدف قرار دهند و علاوه بر این ایران از فناوری نقطه زنی موشک‌های بالستیک برخوردار است.

حجت الاسلام حسینی، خواستار پیگیری مدیران و مسئولان برای ارتقا و دریافت تسهیلات فرزندآوری زوجین و همچنین حل مشکلات معیشتی کارگران کارخانه نساجی بروجرد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha