دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله محمد یعقوبی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله محمد یعقوبی به برگزاری جشن روز ملی عراق که در آن عده‌ای از هنرمندان با ظواهری ناشایست بر روی صحنه حاضر شدند واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، چند روز پیش در عراق جشن روز ملی این کشور برگزار شد که در آن عده‌ای از هنرمندان با ظواهری ناشایست بر روی صحنه حاضر شدند که باعث واکنش علمای این کشور شد.

آیت الله یعقوبی از علمای عراق در این باره گفت: آیا نباید در جشن روز ملی عراق از علما و مجاهدانی که خون خود را در راه استقلال کشور در ثورة العشرین و پس از آن نثار کردند و از نخبگانی که باعث رونق فرهنگی کشور شدند یادی شود؟!

وی افزود: آیا روز ملی استقلال به این شکل جشن گرفته می‌شود که عده‌ای در بغداد خود را در معرض دید دیگران قرار دهند؟!

آیت الله یعقوبی با تأکید بر اینکه عراق کشور اسلام و مقدسات است تصریح کرد: روز ملی استقلال عراق چه ربطی به این چیزهای پیش پا افتاده دارد؟! البته اینها ابزار دست دیگران هستند و چون شیاطینی کوچک به اجرای نقش پرداختند که در پشت صحنه، شیاطین بزرگ برای آنها برنامه ریزی می‌نمایند و هزینه آنها را تأمین می‌کنند.

وی ادامه داد: ما نشنیدیم که حکومت عراق به این قضیه ورود کرده باشد و برگزارکنندگان را پاسخگو کند.

آیت الله یعقوبی تصریح کرد: فسق و فجور چه ربطی به روز ملی استقلال دارد؟! البته این چیزی که اتفاق افتاد باعث شد که مصداقی از آیه ( وَلَا یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّیٰ یَرُدُّوکُمْ عَنْ دِینِکُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا ) برایمان واضح گردد که آنها از جایی که گمان می‌بریم و از جایی که گمان نمی‌بریم به ما حمله‌ور می‌شوند.

این عالم عراقی اضافه کرد: اینها ابزاری هستند که شیاطین بزرگ آنها را اداره می‌کنند و با پیشرفت فناوری توسعه یافته‌اند همانگونه که می‌بینیم ابزار جنگ نرم در دست کودکان ما نیز وجود دارند.

واکنش آیت‌الله یعقوبی به حواشی جشن روز ملی عراق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha