سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امنیت روز افزون جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی سبز پوشان خدوم نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم نیروهای انتظامی است، اظهار داشت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی قدردان تلاش‌ها و خدمات سربازان وطن هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای شجاع و خدوم انتظامی و نظامی با قانون شکنان، سوداگران مرگ و اشرار مقابله می‌کنند، افزود: سرافرازان نیروی اننظامی با شجاعت و صلابت در برابر اشرار و هنجارشکنان می‌ایستند و از جان، مال و ناموس مردم حراست و صیانت می‌کنند.

امام جمعه خرم آباد، تلاش‌ها و خدمات نیروی‌های انتظامی و نظامی را در همه عرصه‌ها ستودنی برشمرد و خاطرنشان کرد: خدمات این نیروی ولایی و انقلابی در برقراری نظم و امنیت در جامعه و حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله و کمک‌های معیشتی شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت در کشور در سال گذشته، یادآور شد: با تلاش فرزندان ولایی، انقلابی و غیور ایران اسلامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان برای تضعیف روحیه انقلابی در جامعه ناکام ماند.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان هم کاهش ۱۰ درصدی سرقت، انهدام ۱۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۵ تُن انواع مواد مخدر را از اقدامات نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای خدمت روزافزون به مردم به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha