دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تولیت حرم شاهچراغ

حوزه/ تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع) طی پیامی از مردم استان فارس به منظور استقبال و دیدار حضوری با رئیس جمهور دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع) طی پیامی از مردم استان فارس به منظور استقبال و دیدار حضوری از رئیس جمهور دعوت کرد.

در این پیام آمده است؛

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

مردم ولایت‌مدارِ استانِ بزرگِ فارس، همواره در تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم، حبّ به امامت و ولایت اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، پیشتازی در انقلابِ شکوهمندِ اسلامی، و فداکاری همه جانبه در راه آن، دشمن‌ستیزی، پایمردی و مقاومت، ایثار و عشق به ارزش‌های والای اسلامِ نابِ محمّدی(صلی الله علیه و آله وسلم)، و وفاداری به آرمان‌های ملّی و انقلابی رهبری حکیمانه آن چه در زمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و چه در زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مُدَ ظِلُّهُ العالی) را در پیچ‌ها و گردنه‌های انقلاب با تقدیم پانزده هزار شهیدِ گلگون کفن به اثبات رسانده اند. این خطّه عالم پرور، ادیب پرور و زرخیز از میهن اسلامی، که به برکت حضور سلاله‌های گرانقدر رسول اکرم(صلوات الله علیه و آله) به ویژه حضرت سیّد السّادات الاعاظم جنابِ احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(علیه السّلام) نشان افتخارآمیز سوّمین حرم اهل‌بیت(علیهم السّلام) را در ایران بر سینه دارد اکنون میزبان آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور و هیأت دولت است.

تقدیر و سپاس از تلاش‌های بی وقفه جهادی، و خستگی ناپذیر دولتِ فهیم و جوانِ انقلابی و پشتیبانی از استمرارِ اقداماتِ دولت، در مسیر خدمتِ هرچه بیشتر، و رفع مشکلات به ویژه درعرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و معیشتی، درگرو حضور چشمگیر، سرزنده و پرشور عموم مردم در مراسمِ استقبال و دیدار حضوری با رئیس محترم جمهوری درحرم مطهّر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه السلام) است.

بی گمان عموم برادران و خواهران گرامی به ویژه جوانان عزیز فارسی با حضور آگاهانه و انقلابیِ خود دراین مراسم، حماسه و برگ زرینِ دیگری را درتاریخ خطّه پر افتخار فارس رقم خواهند زد و اینگونه ارواح مطهّر شهدای والامقام به‌ویژه شهدای مظلوم حمله‌های تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(علیه السّلام) را شاد خواهند کرد.

خادم سوّمین حرم اهل‌بیت در ایران اسلامی
ابراهیم کلانتری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha