دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سنجان

حوزه/ عمده سهم تورّم کشور مربوط به مشکل مسکن است و این امر باعث شده چندین میلیون نفر از افراد کشور در وضعیت اجاره نشینی و نبود مسکن به سر ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ظهر امروز نشست تحلیلی _اقتصادی_سیاسی با حضور رحمتی کارشناس مسئول سیاسی سپاه روح الله اراک در مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از خواهران طلبه و اساتید برگزار شد آقای رحمتی در مورد مسائل اقتصادی و سیاسی روز ایران و تحولات دولت آقای رئیسی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی با اشاره به اینکه عمده سهم تورم کشور مربوط به مشکل مسکن است و اینکه این تورم حدود ۷۰ درصد کل تورم می‌باشد بیان کرد: این امر باعث شده حدود ۷_۱۲ میلیون نفر از افراد کشور در وضعیت اجاره نشینی و نبود مسکن به سر ببرند.

کارشناس سیاسی سپاه روح الله اراک در ادامه خاطرنشان کرد : به حول و قوه الهی و با تلاشهای دولت آقای رئیسی روزهایی روشنی در راه است و پیشرفت هایی نیز حاصل شده و عمده موارد آن اینکه در این مدت ایران توانسته با ۱۵ کشور منطقه تفاهم نامه امنیتی امضا کند و قراردادهای تجاری عمده ای نیز با کشورهای منطقه بسته شده که امیدواریم به بهبود وضعیت اقتصاد جامعه کمک شایانی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha