یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام میرعلائی راد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان از برگزاری آخرین مرحله دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی در حوزه علمیه خوزستان خبر داد.  

حجت الاسلام میرعلائی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، از برگزاری آخرین مرحله دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی در حوزه علمیه خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این دوره به مدت سه روز در دو بخش کلاس و آزمون عملی از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در مدیریت حوزه علمیه خوزستان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این مرحله مبحث روش تدریس پژوهشی توسط حجت الاسلام اسلام‌پور کریمی استاد و پژوهشگر حوزه به اساتید خوزستانی شرکت کننده در این دوره آموزش آموزش داده شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان اعلام کرد: ۴۰ نفر از اساتید حوزه علمیه خوزستان در این مرحله از دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی شرکت کرده و تقریبا تمامی شرکت کنندگان در مرحله قبل در این مرحله نیز شرکت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: با برگزاری این مرحله دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی پایان یافته و کسانی که بتوانند در آزمون عملی قبول شوند و حائز سایر شرایط لازم باشند، جهت صدور حکم تدریس درس مهارت‌های پژوهشی در سطح یک حوزه علمیه به معاونت آموزش حوزه‌های علمیه معرفی می‌شوند.

گفتنی است، مرحله اول دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی به مدت ۶ روز از ۲۸ مرداد الی ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ و دومین مرحله آن به‌مدت ۳ روز از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در اهواز برگزار شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha