دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ث

حوزه / امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل حضور در مراسم شهدا و شنیدن پیام آنها را مهم دانست و گفت: فلسفه برگزاری یادواره شهدا، عنایت داشتن به فرهنگ شهید و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شب گذشته هجدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید دهستان حسین آباد کویر آران و بیدگل با سخنرانی علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، خانواده معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر شهدای گمنام این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بخش کویرات در این مراسم به جایگاه شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا نه تنها زنده هستند، بلکه زنده کننده و حیات بخش جامعه هم هستند.

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل حضور در مراسم شهدا و شنیدن پیام آنها را مهم دانست و یادآور شد: فلسفه برگزاری یادواره شهدا، عنایت داشتن به فرهنگ شهید و شهادت است.

وی تصریح کرد: شهدا به ما این پیام را می‌دهند که اگر با خدا باشید و در مسیر حق و حقیقت حرکت کنید از هیچ قدرتی ترس، وحشت و واهمه‌ای نباید به خود راه دهید.

امام جمعه بخش کویرات، مجلس شهدا را مجلس کشف حیات و میثاق دانست و گفت: منطق شهید، منطق امام حسین (ع) است.

حجت سلام قاسمی، با بیان اینکه با فرهنگ ایثار و شهادت اسرائیل غاصب زمین گیر شد، خاطرنشان کرد: بچه‌های مقاومت فلسطین با قدرت و مقاومت جانانه خودشان دشمن را سرگردان کرده‌اند، لذا با ایمان و توکل به خداوند متعال و به برکت امام زمان(عج)، شاهد پیروزی نیروهای مقاومت خواهیم بود.

امام جمعه بخش کویرات بر لزوم حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم فلسطین در روز جمعه تأکید کرد و یادآور شد: در این مراسم ضمن برائت از رژیم کودکش، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام خواهیم کرد.

مراسم مرثیه سرایی حسین حدادیان اهل بیت(ع)، اجرای سرود ولایت و روایتگری رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha