دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام دری

حوزه /امام جمعه حاجی آباد گفت: هیمنه اطلاعاتی، غرور نظامی و ابهت پوشالی اسرائیل را درهم شکست و برای مستکبران عالم درس عبرتی شد و کشورهای اسلامی نیز باید بیدار شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان حاجی آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش به تقوا الهی اظهار داشت: قوم یهود در تاریخ پر فراز و نشیب خود مالامال از دشمنی با پیامبران است و در قرآن نیز به‌دشمن سر سخت مسلمان تعبیر شده است.

امام جمعه حاجی آباد بیان کرد: در طول تاریخ هرکجا نام یهود می‌آید، مساوی با جنایت و کشتار بوده که بر گرفته از تعالیم تحریفی تورات است که گفته «هیچ کس را زنده نگذارید و به کسی رحم نکنید» و در قرآن کریم اشاره به این دارد که انبیاء زیادی را به غیر حق به‌شهادت می‌رساندند و حتی اگر کسی پرچم عدالت را هم بلند می‌کرد او را می‌کشتند.

حجت‌الاسلام دری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگی نیروهای مسلح، اظهار کرد: عامل این بلای عظیم عملکرد خود صهیونیست هاست و این درنده خویی و وحشی‌گری نتیجه‌اش طوفان الاقصی در سرزمین فلسطین می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی یکسری ویژگی‌های خاص داشت، نخست از دفاعی به تهاجمی و از محدود به گسترده تبدیل شد و یک جنگ ترکیبی بود، سریع و همه جانبه (زمین، هوا، چریکی و کلاسیک) سایبری، روانی و رسانه‌ای بود.

امام جمعه حاجی آباد گفت: هیمنه اطلاعاتی، غرور نظامی و ابهت پوشالی اسرائیل درهم شکست و برای مستکبران عالم درس عبرتی شد و کشورهای اسلامی نیز باید بیدار شوند.

حجت‌الاسلام دری اضافه کرد: درباره شخصیت شیخ زکزاکی که کار عظیمی را در غرب آفریقا انجام داد و حدود ۲۰ میلیون شیعه را تربیت کرد و شش فرزندش هم در این راه شهید شدند.

وی خاطرنشان کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان را گرامی می‌داریم و اینکه باید خانواده‌ها نقش موثری در کمک به مدارس و اماکن آموزشی داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha