دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت‌الاسلام صالحی اعلام کرد: بنده از مردم محله های کندال، لشتغان، چاه صحاری و سایر مناطق برای روحیه غیر متعهدانه برخی مدیران عذرخواهی می کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم اهل تقوا مطابق فرمایش امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) توجه به سرمایه‌گذاری اخروی است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص های مهم عمل صالح تعهد است، افزود: زمانی که فرد در مسائل مربوط به خود متعهد باشد هم برای او ذخیره می‌شود و برای دیگران منتفع است و اما اگر در رفتار خود غیر مسئولانه و غیر متعهدانه عمل کرد هم موجبات خسارت برای خودش و هم دیگران را فراهم می‌کند.

خطیب جمعه خمیر بیان کرد: مصادیق روشنی از مسئولان با روحیه تعهد در استان و شهرستان داریم از جمله آن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان است که هم سرمایه استان است و هم روحیه مجاهدت که باقی مانده جبهه و جنگ است در میدان عمل نشان داده است.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: البته مسئولانی هم داریم که رفتارهای غیرمتعهدانه ای از خود نشان می‌دهند، نمونه آن عدم تخلیه پنجاه روزه برخی لنج ها در بنادر شهرستان است یا بازگشایی جاده منتهی به ساحل در محله لشتغان که چند سالی است بناست اتفاق بیفتد اما علی رغم حضور مکرر مسئولان و عکس و گزارش نویسی های رسانه ای حرکتی لاک پشتی دارد و مردم را نا امید ساخته است.

وی افزود: بنده از محله های کندال، لشتغان، چاه صحاری و سایر مناطق شهرستان برای روحیه غیر مسئولانه برخی مدیران عذرخواهی میکنم.

امام جمعه بندرخمیر اضافه کرد: اگر نماینده مجلسی بر خلاف نهی صریح رهبر معظم انقلاب اصرار بر عزل و نصب ها در دستگاه ها دارد و تلاش می‌کند استقلال مدیران را از بین ببرد نشانه عدم التزام او به ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: دنیای امروز در مواجه با یک آزمون بزرگ قرار دارد و چشم تاریخ رفتار هر بشری را در فتنه مورد تحلیل قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: حوادثی که در فلسطین این روزها در اخبار مختلف می‌بینید که یک نمونه آن شهادت اعضای خانواده ها توسط رژیم صهیونیستی دل هر انسان دارای وجدانی را به درد می آورد.

خطیب نماز جمعه خمیر افزود: فریاد مظلومیت مردم فلسطین البته اثر قدرتمندی دارد و آن بیدار شدن جامعه جهانی و شناخت ظالمان در عصر امروز است.

حجت‌الاسلام صالحی ابراز کرد: عملیات تاریخی طوفان الاقصی جلوه بزرگی از پیشرفت، صلابت و روحیه جهادی جبهه مقاومت است و موجب شکست و غافلگیری قوه اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل شد.

امام جمعه خمیر گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شکست سازه های ساختار پیچیده اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و ارتش پر سروصدای این رژیم غیر قابل ترمیم است.

حجت‌الاسلام صالحی تاکید کرد: جبهه مقاومت محاسبات مستکبران را برای عادی سازی ارتباط با اسرائیل و عدم توجه به مسئله فلسطین را بر هم زد.

وی خاطرنشان کرد: متجاوزان اسرائیلی باید بدانند که از این به بعد دو راه بیشتر ندارد یا اینکه فرار خواهند کرد و باقی عمر خود را در همان جایی که از آنجا آمده اند ادامه می‌دهند یا توسط فرزندان غیور اسلام دفن خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha