دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار هیئت اعزامی حوزه‌های علمیه با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی رئیس جامعه عروة الوثقی در شهر لاهور

حوزه/ رئیس جامعه عروة الوثقی شهر لاهور گفت: فرهنگ تشیع همانند سنگر جهاد نیازمند سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی است تا بتواند در جهان به زیبایی بدرخشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئت اعزامی مدیریت حوزه‌های علمیه با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی رئیس جامعه عروة الوثقی در شهر لاهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در قم با اشاره به اینکه به زودی همایش یکصدمین سالگرد بازتأسیس حوزه علمیه قم با حضور مدیران حوزه‌های علمیه چندین کشور اسلامی در قم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پیشرفت حوزه‌های علمیه ایران در یکصد سال اخیر چشمگیر بوده است و مدیریت حوزه‌های علمیه آمادگی دارد که تجربیات خود را به سایر کشورها منتقل کند.

رئیس جامعه عروة الوثقی نیز با ابراز مسرت از پیشرفت‌های حوزه‌های علمیه ایران، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قم و حوزه علمیه نجف مربوط به همه جهان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از مدیریت حوزه‌های علمیه قم در ایجاد تحولات بنیادین و ترمیم زیرساخت‌ها افزود: فرهنگ تشیع همانند سنگر جهاد و دفاع نیازمند سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی است تا بتواند در جهان به زیبایی بدرخشد.

دیدار مدیران حوزه‌های علمیه با رئیس جامعة عروة الوثقی در شهر لاهور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha