شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نجبا

حوزه/ جنبش نجباء خطاب به صهیونیست‌های جنایتکار اعلام کرد: به اشغالگران می‌گوییم که بهای جان بی‌گناهان، منافع و جان‌های شما در هر وجب از این سرزمین خواهد بود. بین ما و شما خونخواهی نیست، بلکه نبرد و درگیری موجودیت و نابودی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ علی الاسدی، رئیس شورای سیاسی جنبش نُجَباء عراق گفت: آنچه در بیمارستان المعمدانی اتفاق افتاد یک جنایت فجیع خجالت آور و به معنای واقعی کلمه یک رذالت است.

وی افزود: ما از جمله افرادی نیستیم که تنها به محکومیت اکتفا کنیم. تهاجم در میدان کارزار، شیوه ماست و دشمن پیش از دوست به این مسئله واقف است.

الاسدی تصریح کرد: موجودیت ما با ترس و هراس افکندن در جان دشمنان و اشغالگران گره خورده است. روزها آبستن اتفاقاتی است که گریبان شما اشغالگرانِ از هم گسیخته را خواهد گرفت.

این عضو مطرح جنبش نجباء گفت: سلاح‌های ما بی‌تاب است و زمان چیدن میوه‌هاست؛ چرا که مجاهدان دیگر طاقت از کف داده‌اند.

وی خطاب به صهیونیست‌ها اعلام کرد: جمجه‌های شما در تیررس ماست. این خیانت بدون مجازات نخواهد ماند، مجازاتی که شما و یاران آمریکایی‌تان و حاکمان مرتجع را به ذلت و خواری خواهد کشید.

الاسدی خطاب به اشغالگران گفت: بهای جان بی‌گناهان، منافع و جان‌های شما در هر وجب از این سرزمین خواهد بود. بین ما و شما خونخواهی نیست، بلکه نبرد و درگیری موجودیت و نابودی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha