پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تجمع مردمی محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: یکی از تاریک ترین و آلوده ترین صفحات تاریخ توسط رژیم صهیونیستی در این ایام در حال رقم خوردن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در تجمع و راهپیمایی مردمی محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در اهواز اظهار کرد: یکی از تاریک ترین و آلوده ترین صفحات تاریخ در این ایام در حال رقم خوردن است.

وی عنوان کرد: سنت الهی و وعده خداوند متعال این است که «الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا»؛ یعنی وقتی که بلا به قله های خود می رسد، طبیعتا سنت خداوند متعال این است که طومار ظلم در هم می پیچد.

امام جمعه اهواز تأکید کرد: آنکه طومار باطل را در هم می پیچد همین مردم هستند. این مردم در تمام دوران ثابت کردند هر کجا حضور به هم رساندند توانستند دشمن را به زانو در بیاورند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: اینکه وجدان دسته مردمی که اتوکشیده هستند، ادکلن زده اند و ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند و نه تنها وقتی می بینند که تعدادی از زن و مرد و فرزند مظلوم فلسطین به شهادت می رساند، بی تفاوت هستند بلکه خود آنها عامل این جنایت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: این تجمع و راهپیمایی این پیام را به مردم می رساند که در کل عالم نظیر این اجتماعات را می بینید، به حول و قوه الهی آمادگی کامل است که به محض اینکه رهبری امت به آنها اذن دهد، ۲۴ ساعت نخواهد گذشت که طومار اسرائیل در هم پیچد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha