چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
شاه‌حسینی

حوزه / یک کارگردان سینما دفاع مقدس گفت: متأسفانه برنامه‌ریزی درستی در جهت ترویج آرمان‌های مقاومت در عالم هنر نداریم.

انسیه شاه‌حسینی، کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با بیان اینکه برنامه‌سازی موفقی در جهت آرمان‌های مقاومت نداشته‌ایم، گفت: متأسفانه به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح بین مدیران و مسئولان فرهنگی برنامه‌سازی مناسبی در رابطه با مقاومت در سینما و تلویزیون رخ نداده است.

وی افزود: ایران اسلامی همیشه در مراحل مختلف پشتیبان فلسطینیان بوده است اما این اتفاق در عالم هنر آنگونه که باید رخ نداده است حتی مردم کوچه و بازار نیز از حوزه فرهنگ در پرداختن به فرهنگ مقاومت جلوتر هستند. دلیل این امر نیز تا حدودی به نفوذ مافیای مخرّب در هنر مربوط می‌شود.

شاه‌حسینی تأکید کرد: فیلمسازان فلسطینی با امکانات محدودی که در اختیار دارند تا حدی توانستند در سال‌های اخیر صدای مظلومیت خودشان را به گوش جهانیان برساند اما مسئله اینجاست چرا ما نتوانستیم بازوی حمایتی مؤثری برای آنها باشیم.

این فیلمساز با بیان اینکه طراحی فرهنگی صحیحی نداریم، بیان کرد: وقتی مهندسی فرهنگی مناسب نداشته باشیم طبیعی است در حوزه خبررسانی نیز موفقیتی به دست نخواهیم آورد در حالی‌که رسانه‌های صهیونیستی و دیگر رسانه‌ها بالاترین سرمایه‌گذاری را در این رابطه انجام می‌دهند. نکته تأسف‌آور اینکه ما گاهی مواقع آگاهانه بی‌برنامه هستیم.

شاه‌حسینی در پایان تأکید کرد: صهینویست‌ها شب گذشته با بمباران بیمارستانی توحش را به پایان رساندند. حال باید ببینیم مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل این ددمنشی چه کاری انجام می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha