پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
1

حوزه/ رئیس پژوهشکده بین المللی عروة الوثقی در پیامی حمله تروریستی وحشیانه به بیمارستان المعمدانی و قتل عام صدها زن و کودک بیگناه در غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری، رئیس پژوهشکده بین المللی عروة الوثقی در پیامی حمله تروریستی وحشیانه به بیمارستان المعمدانی و قتل عام صدها زن و کودک بیگناه در غزه را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَوَاتُک عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَعِنَّا عَلَی ذَلِک بِفَتْحٍ منک تُعَجِّلُهُ وَ بِضُرٍّ تَکشِفُهُ وَ نَصْرٍ تُعِزُّهُ وَ سُلْطَانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ وَ رَحْمَهٍ مِنْک تُجَلِّلُنَاهَا وَ عَافِیَهٍ مِنْک تُلْبِسُنَاهَا بِرَحْمَتِک یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

شب گذشته و در برابر دیدگان همه مردم جهان، ماشین خون ریزی رژیم سفّاک صهیونیستی جنایتی دیگر را رقم زد و بار دیگر صحنههای دلخراش و تصاویر کودکان پرپر شده غزه خون امت اسلام را به جوش آورد.

درد و غم جانکاه حمله تروریستی و وحشیانه به بیمارستان المعمدانی و قتل عام صدها زن و کودک بیگناه در غزه قهرمان و دلاور، وجدان بشریت را لرزاند و رذالت و توحش و درماندگی گرگهای صهیونیست را در برابر دفاع مقدس و مشروع فلسطین به نمایش گذاشت.

این جنایت همانند جنایات روزهای گذشته این رژیم نسبت به غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی، ماهیت حقیقی و واقعی این رژیم جنایتکار را بیش از پیش برای افکار عمومی جهان آشکار کرد.

اما آنچه متأسفانه مانند همیشه شاهد آن هستیم سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری و در رأس آنها سازمان ملل متحد و خودداری آنها از هر گونه اقدام بازدارنده جدی در این زمینه است که شائبه همراهی سران این سازمان ها با رهبران رژیم صهیونیستی را به ذهن متبادر میکند.

بدون شک این جنایت این بار از چشم مردم جهان پوشیده نخواهد بود و اگر افکار عمومی جهان در این ظلم و جنایات سکوت کند باید منتظر سیلی دردآور و خشم و غضب الهی باشد. چنانچه خود در قرآن کریم فرموده است:

إنّا من الجرمین منتقمون (سجده:۲۲)

و

فاصبر إنّ وعداللّه حق (غافر:۷۷، روم:۶۰)

پژوهشکده بین المللی عروة الوثقی ضمن محکومیت این جنایت نابخشودنی، از همه مجامع حقوق بشری میخواهد به وظایف انسانی و قانونی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین عمل نموده و بیش از این خود را در ننگ جنایات رژیم صهیونیستی شریک ننمایند. همچنین از سران کشورهای اسلامی میخواهد تا ضمن قطع هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی از هر اقدامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکنند.

دکتر محمدحسین مختاری

رئیس پژوهشکده بین‌المللی عروة الوثقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha