یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سید نصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تنها راه نجات جهان اسلام محو و نابودی اسرائیل است، گفت: جنگ با اسرائیل کار انسان‌های آزاده و با شرافت و سکوت در مقابل این جنایات نشان از جواب مثبت و تایید این کودک کشی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن ولادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: خداوند عنایتی فرمود که وفات حضرت معصومه(س) در سرزمین ایران و در قم انجام گرفت که به برکت آن حرم مطهر، شهر قم مرکز نشر احکام اسلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به افشاگری امام راحل علیه پذیرش کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ اشاره کرد و گفت: این کاپیتولاسیون به مستشاران آمریکایی مصونیت می‌بخشید و در دادگاه خودشان محاکمه می‌شدند.

وی گفت: این قانون استقلال کشور را زیر سوال می‌برد و امام راحل با سخنرانی دقیق به مردم اطلاع رسانی کرد که آمریکایی‌ها عزت و استقلال این سرزمین را لگد مال کردند.

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: آمریکا بزرگترین جنایت‌ها را انجام می‌دهد و کسی آنها را محاکمه نمی‌کند و در بعضی مواقع دیدیم که حتی تحسین هم شدند.

وی با محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مردم غزه توسط اسرائیل، گفت: کشتار انسان‌های بی‌گناه در بیمارستان که پناهگاهی برای درمان بیماران است، رفتاری بسیار وحشیانه و غیر قابل تحمل است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با تأکید بر اینکه آمریکا هم در این جنگ نابرابر اسرائیل را حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: اسرائیل به پشتوانه آمریکا هر نوع جنایتی را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: وظیفه مردم حمایت از جبهه مقاومت است و همه ما نیز آماده دفاع از فلسطین هستیم.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات جهان اسلام محو و نابودی اسرائیل است، تأکید کرد: جنگ با اسرائیل کار انسان‌های آزاده و با شرافت و سکوت در مقابل آن نشان از جواب مثبت و تأیید این کودک کشی است.

امام جمعه یاسوج بر ضرورت مقابله با این رژیم صهیونیستی تأکید کرد و یادآور شد: تنها راه نجات مردم فلسطین، مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: در برابر جنایتات رژِیم صهیونیستی و حمایت‌های غرب از آنها، اما جهان عرب در مقابل این جنایات و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ساکت شده‌اند و حتی باریکه غزه را برای امداد رسانی به این مردم مظلوم باز نمی‌کنند.

وی گفت: آمریکا به‌دنبال این است که حماس و غزه را محو کند، اما فلسطین پیروز خواهد شد و اسرائیل را محو می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha