جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: عملیات طوفان الاقصی  زمینه ساز اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین گفت: عملیات بزرگ طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد و ملت مقاوم فلسطین را عزیزتر کرد.

وی با محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بویژه حمله ددمنشانه به بیمارستان المعالی گفت: به خاک و خون کشاندن هزاران انسان بی گناه بویژه کودک بزرگترین و وحشیانه ترین جنایت رژیم منحوس صهیونیستی بود که البته با پاسخ سخت و پشیمان کننده جواب داده می شود.

خطیب جمعه کنگان به حمایت و همراهی آمریکای جنایتکار از رژیم جعلی صهیونیستی اشاره و بیان کرد: متهم اصلی و مجرم واقعی جنایات غزه آمریکا است.

حجت الاسلام محمودی با انتقاد از کسانی که تلاش می کنند جای جلاد و شهید را عوض کنند بیان کرد: امروز وظیفه هر آزادمردی در دنیا حمایت از مظلومین فلسطینی و مبارزه تا نابودی و محو اسرائیل از صفحه روزگار است.

وی به برخی شبهات دشمن در خصوص جنگ غزه از جمله موضوع شیعه و سنی اشاره و با انتقاد از سکوت برخی سران کشورهای اسلامی، بزرگان الازهر و مدعیان دروغینی چون وهابیت در برابر این همه جنایت عنوان داشت: سکوت در برابر این نسل کشی و توجیه کردن کار صهیونیست ها خود یک جنایت بزرگ است.

امام جمعه کنگان افزود: دشمن تلاش می کند با طرح شبهه مقاومت در ایران را دچار تردید کنند اما ملت بزرگ ایران با حضور کم نظیر و خودجوش خود نشان دادند حامی مظلوم و دشمن ظالمان اند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان و استعدادهای برتر علمی، به اقدام ارزشمند فرماندار کنگان در تجلیل از برترین های کنکور سراسری اشاره و با تبریک موفقیت فرزندان این شهرستان در کنکور امسال، گفت: باید از الان برای موفقیت بیشتر دانش آموزان در کنکور برنامه ریزی و بسته های تشویقی نیز فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha