یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: سرزمین فلسطین دیگر حیاط خلوت رژیم غاصب اسرائیل و همپیمانانش نیست که هر کاری دلشان بخواهد انجام بدهند و مردم مظلوم فلسطین هم سکوت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره، اظهار داشت: هر کس صدای مظلومی را بشنود که از مسلمانان کمک می‌طلبد، و به کمک او نشتابد مسلمان نیست، الان ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین نیاز به حمایت دارند و ما به‌عنوان یک مسلمان وظیفه داریم از ملت مظلوم اما مقتدر و قهرمان فلسطین دفاع و حمایت کنیم.

امام جمعه شبانکاره افزود: سرزمین فلسطین دیگر حیاط خلوت رژیم غاصب اسرائیل و همپیمانانش نیست که هر کاری دلشان بخواهد انجام دهند و مردم مظلوم فلسطین هم سکوت کنند.

وی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا صحنه گردان و هدایت‌کننده اصلی جنایات رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی هستند، گفت: حمله قهرمانانه طوفان الاقصی توسط جبهه مقاومت فلسطین، برهم زننده معادلات غرب مخصوصاً آمریکای جنایتکار بود.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: حمله طوفان الاقصی به‌نحوی بوده که گنبد آهنین رژیم اشغالگر نیز به لرزه افتاد و این حمله شروع یک فتح الفتوح برای جبهه مقاومت خواهد بود.

وی یادآور شد: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل برای سرپوش زدن به این شکست تاریخی رو به کشتار و نسل کشی مردم مقاوم و قهرمان فلسطین آورده است که البته به حول و قوه الهی و اراده پولادین جبهه مقاومت پیروزی نهایی برای فلسطین خواهد بود و این غده سرطانی و این رژیم غاصب و کودک کش و جعلی اسرائیل، از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی ادامه داد: ان‌شاء‌الله این اتفاق را همه خواهیم دید و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین که بیش از ۷۵ سال است مورد ظلم و ستم اسرائیل غاصب قرار گرفتند، نجات پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha