دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجتماع امدادگران و داوطلبان هلال احمر در محکومیت حمله به امدادگران و غیرنظامیان مظلوم فلسطین در اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: امروز هر امت آزاده ای باتوجه به وضعیت غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی از درون در حال آتش گرفتن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در اجتماع داوطلبانه یک هزار نفری امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در محکومیت حمله به امدادگران و غیرنظامیان مظلوم فلسطین در یادمان شهید علی هاشمی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم بندگان خود را به سه دسته تقسیم کرده است.

وی افزود: دسته اول کسانی که به تمام دستورات خداوند، ایمان دارند که متقین و مؤمنین هستند. دسته دوم در نقطه مقابل، مؤمنین و متقین قرار دارند. دسته سوم، انسان هایی هستند که در باطن کافر و در ظاهر نمایش می دهند که مسلمان هستند و اینها انسان های دو رو و منافق هستند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: خداوند متعال ۱۳ آیه درخصوص دسته سوم ذکر کرده است به جهت اینکه شناخت انسان های منافق که همواره کارشکن هستند و در میان مسلمان نفوذ پیدا می کنند، سخت است. در تمام عمر انقلاب اسلامی شاهد نفوذ برخی افراد بودیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: در عالم آخرت به دسته ای گفته می شود که چرا به چهارده معصوم(ع) ایمان نیاورید، می گویند که رفتارهای برخی شیعیان مشاهده کردیم و اگر شیعه گری این است که هرگز مسلمان نخواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: در حدیثی از پیامبراکرم(ص) آمده است «ثَلاثٌ مَن کُنَّ فیهِ کانَ مُنافِقا و إن صامَ و صلّی و زَعَمَ أنّهُ مُسلِمٌ : مَن إذا ائتُمِنَ خانَ ، و إذا حَدَّثَ کَذَبَ ، و إذا وَعَدَ أخلَفَ؛ سه چیز است در هر کس باشد منافق است، هر چند نماز بخواند و روزه بگیرد و خود را مسلمان بداند: کسی که در امانت خیانت می کند و به هنگام سخن گفتن دروغ می گوید، و هر گاه وعده ای می دهد، تخلف می کند.»

وی تأکید کرد: امروز هر امت آزاده ای باتوجه به وضعیت غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی از درون در حال آتش گرفتن است و جامعه بین المللی امروز با داعیه دفاع از حقوق بشری نسبت به مسأله فلسطین و غزه، به وظایف خود عمل نکرده است و تمام نمایش های آنها برای تأمین منافعشان است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: رسانه های تحت نفوذ استکبار از مرگ طبیعی یک زن با تبلیغات دروغ سال گذشته، فاجعه حقوق بشری ایجاد کردند که توسط ایران کشته شده در صورتی که مدارک گوناگون ضد آن وجود داشت اما امروزه در یک نوبت حدود هزار نفر را قتل عام می کنند اما دریغ از اینهایی که حامی حقوق بشر هستند صدایی از آنها در بیاید. چرا از برخی ها آه و ناله ای نمی رسد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: تمام مصیبت هایی که در عالم اتفاق می افتد زیر سر آمریکای جنایتکار است. اگر ایران اسلامی اراده کند، چند میلیون نفر از ارتش توانمند مقاومت از ۱۷ کشور اسلامی، نه مثل طوفان الاقصی بلکه چنان صاعقة الاقصی بر سر شما خراب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: در بمباران اخیر، بالغ بر هزار زن و مرد، کودک و بزرگسال را قتل عام کردند. دو میلیارد مسلمان داریم، غیرت این همه مسلمان کجاست؟ امام عظیم الشأن فرمودند اگر این همه مسلمان یک سطل آب به سمت اسرائیل ریخته شد، دیگر امروز موشکی به سمت غزه شلیک نمی شد.

امام جمعه اهواز گفت: برخی ادعا می کنند که فلسطین سرزمین آب و اجدادی یهودی های کنونی است. در صورتی که در صدر اسلام و در مقاطع مختلف، دین مبین اسلام گسترش پیدا کرد و مردم کشورهای مختلفی همچون ایران و فلسطین، به دین مبین اسلام پیوستند و به سرزمین آنها تبدیل شد.

وی درخصوص شبهه دیگر درباره فلسطین مبنی براینکه رژیم صهیونیستی، زمین ها را خریداری کرده است، گفت: اگر در کشورهای غربی و آمریکا، زمین یا محله ای خریداری شد، آیا می توان در آن حکومت و دولت جدید تشکیل داد؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: نهادهای ورزشی بین المللی می گویند که نباید سیاست و فرهنگ را با ورزش جمع کرد، یعنی اینکه حق ندارید در برابر بازیکن اسرائیلی، بازیکن کشور دیگر کنار بکشد در صورتی که پای کشورهای غربی باشد، اشکالی ندارد اما وقتی که پای روسیه، ایران به میان باشد، فریاد آنها بلند می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: سازمان حقوق بشر اعلام کرده که استفاده از بمب های فسفری و خوشه ای جنایت علیه بشریت است اما در صورتی که علیه دشمنان آنها باشد، ایرادی ندارد. چرا نباید حماس از حق و حقوق قانونی و شرعی خود دست پیدا کند و زندگی عادی داشته باشند.

وی تصریح کرد: دل انسان از جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه جریحه دار می شود اما وقتی یک قلدر به بیان بیاید آیا انسان باید ساکت باشد؟ آمریکای جنایتکار اعلام کرده که در کنار رژیم صهیونیستی است، آیا در کنار آن بودن همچون در کنار افغانستان، عراق و یمن و سوریه باشد، وای به عاقبت آن.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha