دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
محکومیت

حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران قزوین به اوج رذالت و وحشی‌گری رژیم منحوس صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار بیماران، کودکان و زنان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و گفت: این جنایات نشان از عجز وناتوانی این رژیم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم صفی خانی از اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین امروز در مراسم بزرگداشت شهدای غزه که با حضور جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه کوثر قزوین برگزار شد، به اوج رذالت و وحشی‌گری رژیم منحوس صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار بیماران، کودکان و زنان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و اظهار داشت: این جنایات نشان از عجز وناتوانی این رژیم دارد.

وی افزود: با توجه به آیه قرآن کریم (إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ) تمام مؤمنان باهم پیوند اخوت دارند و با آزار دیدن یک بخش از جامعه اسلامی سایر مسلمین نیز باید متأثر شوند.

صفی‌خانی خاطرنشان کرد: اگر ما بخشی از اخبار را دریافت می‌کنیم، امام زمان(عج) به‌عنوان پدر امت تمام آن را لمس کرده‌اند، دل حضرت و تمام مردم آزاده دنیا از این غم به درد آمده است.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: بی شک اینگونه جنایات جنگی و اقدامات شیطانی توسط این رژیم دلیل ضعف، شکست و ناتوانی اسرائیل است.

وی ادامه داد: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسراییل در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع فلسطین وغزه نشان از اوج درماندگی و استیصال این رژیم منحوس می‌باشد که امیدواریم با ریشه کن شدن این غده سرطانی، نماز را در بیت المقدس اقامه نماییم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha